יצירת תוכן עניינים ב Word 2003

יצירת תוכן ענינים היא תהליך פשוט יחסית שבה לסייע למשתמשים לנווט בקלות במסמך בו הם מעניים כעת. אז איך עושים את זה נכון בתוכנת WORD ? כל התשובות לפניכם .

 לצורך ההדגמה יצרתי מסמך של 5 עמודים. מהעמוד הראשון נתעלם כך שלא יכלול במספור העמודים – עמוד פתיחה.

כדי שהתוכנה תדע איזה עמודים לכלול במספור התוכן ואיזה כותרת לתת לכל עמוד, יהיה צורך להדגיש את הכותרות הרלוונטיות.

כדי לעשות זאת נבחר בתצוגת חלוקה לרמות.

clip_image001

כדי שהשדה של שתוכן העניינים ידע איזה עמודים לאגד ואיזה כותרת לתת לכל מספור עמוד, נחלק את המסמך לרמות.

כמו שציינתי קודם, בעמוד הראשון לא ניגע, החל מהעמוד השני נסמן את תחילת העמוד (במקרה זה תחילת העמוד מכיל טקסט: עמוד 2 – כאן נבנה את תוכן העניינים) ונחלק העליון נגדיר אותו כרמה 1

 clip_image002

נעשה את הפעולה הזו על כל הכותרות/עמודים שאנו רוצים להכניס לתוכן העניינים.

(בדוגמא למעלה הוספנו גם תת כותרת באותו העמוד על ידי הגדרת הכותרת כרמה 2)

מה שנשאר לעשות זה להוסיף את תוכן העניינים. נשים את הסמן של העכבר במיקום שאנחנו רוצים להוסיף את התוכן ומהתפריט למעלה של ההוספה נלחץ על הפניה ומשם על אינדקס ורשימות. בחלון החדש שנפתח אפשר לבצע עריכה לתוכן העניינים ובסופו של דבר ללחוץ על אישור לסיום התהליך.

 

clip_image003

לאחר הוספת תוכן העניינים אפשר לחזור לתצוגה רגילה מהתפריט תצוגה שלמעלה נלחץ על פריסת הדפסה.

איך נוכל לעדכן את התוכן ולהוסיף עמודים או לעדכן לאחר עריכה של המסמך?

דבר ראשון נכתוב את המסמך, לאחר מכן נעבוד לפי תמונה 1 ו 2 לצורך סידור הכותרת לפי רמה.

מה שנשאר לעשות זה ללחוץ לחצן ימני על תוכן העניינים (מוגדר כשדה) ואז ללחוץ על עדכן שדה.

 

clip_image004

 

למידע נוסף אפשר לקרוא אודות בניית תוכן עניינים במאמר של מיקרוסופט בקישור הבא

אהבתם? שתפו...EmailFacebookGoogle+LinkedInTwitter