כיצד ניתן לקבל תמיכה וסיוע באתר התמיכה Windows Live Help ?

שלום לכולם, כאן אלון מצוות שירות הלקוחות של Microsoft.

היום אני רוצה להראות לכם איך להשתמש במרכז הפתרונות של Windows Live כדי לפתור תקלות טכניות או לקבל מידע על תכונות  מחבילת Windows Live בצורה המהירה והיעילה ביותר.

מאת: אלון


חבילת Windows Live כוללת תוכנות כמו תוכנות כמו Windows Live Mail, Windows Live Messenger, Windows Live Photo Gallery וגם שירותים כמו הדואר האלקטרוני החינמי Hotmail וערכת הבטיחות המשפחתית.

במדריך זה אציג את דרך העלאת השאלה וקבלת התשובה באתר התמיכה , במדריך תוצג דוגמא ספציפית אומנם אך היא זהה לחלוטין לכל שאלה אותה תרצו לשאול אודות מוצרי Live ולכל סיוע אותו תקבלו מצוות התמיכה.


על מנת לקבל סיוע ביחס למוצרי Live מקוונים או חבילת Live Essentials עלינו לפעול על פי השלבים הבאים :

1.ראשית, נכנס למרכז הפתרונות של Windows Live בכתובת הבאה: https://windowslivehelp.com/

ניתן לכתוב את הנושא בו אנו מתעניינים בתיבת החיפוש בחלק העליון או לחפש בין הפתרונות הרשמיים שכבר מוצעים באתר המחולקים לפי קטגוריות שונות.

1

2.בשלב זה אדגים את תהליך העלאת השאלה וקבלת הפתרון

לצורך העניין, נאמר ואני מעוניין לקבל סיוע בנושא ייבוא אנשי הקשר אל תוכנת Windows Live Mail שהיא חלק מחבילת התוכנות Windows Live Essentials. 

ראשית, אלחץ על שם התוכנה הרלוונטית, במקרה הזה התקלה היא בתוכנת הדואר Windows Live Mail ולכן אבחר בדואר תחת הכותבת Windows Live Essentials

2

3.כעת , אגיע לדף שבו מרוכזים הנושאים העיקריים הקשורים לתוכנה זו .

אני אעדיף לבדוק את האפשרות של לשאול שאלה באופן עצמאי, אעשה זאת על-ידי לחיצה על כפתור שאל שאלה בחלקו השמאלי העליון של המסך.

3

במידה והינכם מחוברים לאתר עם משתמש ה Live שלכם עברו ישירות לשלב 6

4.בשלב זה יהיה עלינו לבצע חיבור עם משתמש ה Live שלנו על ידי לחיצה על כפתור המשך 

4

5.במסך הבא נראה את האפשרויות כניסה  או הירשם.

    • במידה ויש בידכם מזהה Live כתבו את כתובת הדואר האלקטרוני שלו ואת הסיסמה ונלחץ על הכנס.
  • במידה ואין בידכם מזהה Live תהליך הרישום לא כרוך בעלות והוא מהיר ופשוט

    להסבר מפורט על הרישום ל -Windows Live תוכלו לעיין במדריך יצירת משתמש ב-Windows Live

5

6.כמעט סיימנו, בשלב הזה נבחר את המוצר עליו אנחנו רוצים לשאול את השאלה. מכיוון שכבר בחרנו קודם את המוצר כדואר , הוא יופיע בחלק זה בשמו. למעבר לשלב הבא נלחץ על המשך

6

7.בשלב זה יוצגו בפנינו מספר נושאים שונים – נבחר את הנושא הרלוונטי יותר לשאלה אותה אנחנו רוצים לשאול.

במקרה זה זו האפשרות השלישי כיצד אני יכול לייבא את אנשי הקשר שלי לתוך Windows Live Mail היא המתאימה ביותר ולכן נבחר בה , לאחר מכן נלחץ על כפתור המשך

7

8.במקרים רבים בשלב זה כבר יוצגו בפנינו תשובות רלוונטיות לשאלה שאנו מעוניינים לשאול.

8

במידה ולא יופיעו פתרונות או אם נרצה לשאול את השאלה בלשוננו נוכל לעשות זאת כעת 
(במידה ויופיעו פתרונות יהיה עלינו ללחוץ על כפתור המשך)

9.במידה ובחרנו לשאול את השאלה באופן ידני או שלא נמצאו פיתרונות יופיע לפנינו מסך דומה למסך הבא בו נתבקש למלא את פרטי התקלה .

שימו לב כי מומלץ לוודא כי הסעיף הודעה לי כאשר מישהו מגיב לפירסום זה מסומן וכך תוכלו לקבל התראה אודות התקלה לדואר האלקטרוני שלכם

 

9

9.זה הכל – העלינו את השאלה וכל מה שנותר לעשות הוא להמתין לתשובה שתתקבל בדואר האלקטרוני מצוות תמיכת Windows Live. מומלץ לשמור את העמוד הנוכחי במועדפים של דפדפן האינטרנט על-ידי לחיצה על המקשים Ctrl+D כך שתוכלו לגשת אליו בכל פעם על מנת לבדוק את התשובות לשאלתכם

 

10

באופן הזה נוכל לקבל את כל התמיכה הטכנית והמידע שנצטרך על כל התוכנות והשירותים ממשפחת Windows Live Mail.


מקווה שתהנו מאתר התמיכה

אלון

 

אהבתם? שתפו...Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Share on LinkedInTweet about this on Twitter

2 תגובות “כיצד ניתן לקבל תמיכה וסיוע באתר התמיכה Windows Live Help ?

  1. דבי

    שלום, אני זקוקה לעזרה דחופה שאיני מוצאת לה מענה במדריכים השונים.
    יש לי חשבון הוטמייל שקיים כבר מס' שנים שלא נכנסתי אליו הרבה זמן וכאשר נכנסתי השתנה הפורמט לoutlooklive ונעלמו כל המיילים והתיקיות השמורות בו ומשום מה מופיעים לי רק מס' מיילים ספורים מהחודש האחרון.
    היכן כל החומר שלי שהיה שמור במייל ואיך אני מגיעה אליו?
    האם ניתן לחזור לפורמט הישן לצורך כך?

    תודה מראש,

    דבי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *