Microsoft Dynamic CRM בדרך להצלחה

השוק העסקי הולך והופך לקשה ומורכב יותר משנה לשנה. ריבוי המתחרים, השיפורים הטכנולוגיים הבלתי פוסקים וכמות המידע השיווקי לה נחשפים הלקוחות הופכים את הליך ניהול קשרי הלקוחות למשימה מורכבת במיוחד. אז איך בכל זאת מצליחים במשימה?

מאת: Reut One


מערכת CRM?

רגע לפני שנתחיל כדאי שנגיע אל Microsoft Dynamic CRM כדי שנענה על השאלה – מהי מערכת CRM?

מערכת CRM היא למעשה מערכת לניהול קשרי לקוחות. במערכת ניתן לתעד כל מידע אודות הלקוחות שלנו ולהשתמש בו בשלב מאוחר יותר במטרה להוביל לניהול טוב יותר של תהליכים בתוך הארגון, להוזיל את עלויות התפעול וכמובן להגדיל את הרווחים בשורה התחתונה.

מלבד היתרונות הרבים בעבור הארגון, השימוש בתוכנות יכול לסייע לו לספק שירות לקוחות טוב יותר בעבור הלקוחות שלו על ידי שימוש במגוון רחב של נתונים הנשמרים במערכת בעבור כל לקוח באופן נפרד בצורה מאורגנת וברורה.


Microsoft Dynamic CRM

Microsoft Dynamic CRM היא למעשה מערכת ניהול קשרי הלקוחות המיוצרת על ידי חברת Microsoft ולמעשה כוללת את כל הכלים הדרושים למנהלים ועובדים כאחד בכדי לזכות בתמונת מצב מדויקת של הלקוחות, בכל שלב החל מיצירת הקשר הראשוני הקודם למכירה ועד לשלב ה-Post Sale.

המערכת עצמה, מותאמת למגוון רחב של עסקים וארגונים בגדלים שונים, החל מעסקים קטנים ובינוניים ועד לארגונים גדולים ברמת Enterprise הכוללים מאות ואלפי עובדים אשר לעיתים פזורים על פני נקודות שונות ברחבי העולם ואין בינהם קשר פיזי בשום שלב.

אך, למרות יתרון ברור זה מערכת Microsoft Dynamic CRM  אינה עוצרת רק בניהול קשרי הלקוחות ולמעשה היא מעניקה לנו יכולת לנהל את כל הפעילות העסקית במקום אחד. במערכת, נוכל למעשה לנהל מידע גם אודות ספקים ומתחרים, לנהל תהליכי מכירה ולמדוד את הצלחתם, לכמובן לנהל את כל הפעילות השיווקית של החברה או הארגון.

מלבד יכולות אלו מערכת Microsoft Dynamic CRM יודעת לבצע חיבור מלא לכל שאר הכלים של חברת מיקרוסופט כמו שרת Lync, פורטלים ארגוניים הפועלים על שרת SharePoint, שרת ניהול ממשקים כמו BizTalk וכמובן אל חבילת Office בגרסאותיה השונות ולספק לכם מענה יעיל ומהיר תוך שימוש בכל הכלים הזמינים.


Microsoft Dynamic CRM – בדרך הנוחה לך.

מערכת קשרי הלקוחות Microsoft Dynamic CRM שומרת על הקו האחיד של חברת מיקרוסופט ומאפשרת למשתמש לבחור האם להפעיל את המערכת באופן מקומי או להשתמש בשירותי הענן של מיקרוסופט על מנת להפעיל את המערכת באמצעות חיבור לרשת האינטרנט.

אפשרויות אלו מקנות למנהלים את היכולת לבחור בתצורה העדיפה בעבורם ולבחור בין הפעלת המערכת בתוך הרשת הארגונית בלבד, אשר תצריך בחיבור לרשת הפנימית במטרה להשתמש במערכת או בהפעלת המערכת על ידי שימוש בשירותי הענן של חברת מיקרוסופט, להפעיל את המערכת באופן מקוון ולאפשר למערכת בכל מקום ובכל זמן.

Microsoft Dynamic CRM בדרך להצלחה

Microsoft Dynamic CRM בדרך להצלחה

מלבד יכולת זו מציעה המערכת גם אפשרות לשימוש בכלים נוספים באינטגרציה עם המערכת על מנת לנצל את הפוטנציאל הגלום הרשתות החברתיות השונות וכמובן ברשת האינטרנט, בה כידוע לכולנו נוכל למצוא אחוז ניכר מהלקוחות הפוטנציאלים של כל עסק באשר הוא.

בנוסף, מציעה המערכת יכולת לשימוש בכלי כריית מידע, כלי Business Intelligence, תקשורת רב ערוצית וכלים נוספים אשר ביכולתם לייעל את פעילות המערכת בעבור סוג הארגון הספציפי תוך מענה לצרכיו הארגוניים והעסקיים.


Microsoft Dynamic CRM בהתאמה אישית

היתרונות הרבים שהצגנו הופכים את Microsoft Dynamic CRM  למערכת CRM היעילה ביותר כיום בשוק. אך, רשימת היתרונות של המערכת.

למעשה היתרון המרכזי של מערכת Microsoft Dynamic CRM הוא היכולת להתאים את המערכת באופן ספציפי לכל צרכיו של הארגון. רמת ההתאמות גבוהה במיוחד ומאפשר למעמיטים להרחיב את יכולותיה של המערכת ברמת הממשק עצמו וברמת התהליכים המתבצעים מאחורי הקלעים.

למידע נוסף אודות אפשרויות העריכה תוכלו לעיין במאמר הבא מתוך רשת המפתחים של חברת מיקרוסופט.


לסיכום, נאמר כי מערכת Microsoft Dynamic CRM  היא ללא ספק מערכת ניהול קשרי הלקוחות הטובה ביותר הזמינה לרכישה בשוק התוכנה של היום. מגוון הכלים הרחב לצד היכולת להתאמה אישית של המערכת הופכים אותה לכלי עבודה חזק ויציב המאפשר לכל עסק להתקדם בדרך להצלחה, בין שמדובר בעסק קטן בתחילת דרכו או בתאגיד ענק.


המאמר נכתב בסיוע חברת Reut One מערכות CRM המתמחה בהטמעה ופיתוח של מערכת Microsoft Dynamic CRM


אהבתם? שתפו...Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Share on LinkedInTweet about this on Twitter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *