כפתור ייבוא\ייצוא אפור ב-Outlook

לעיתים אנו רוצים להעביר את המידע בתוכנת Outlook מחשב אחד למשנהו, פעולה זו קלה לביצוע אך במקרים מסוימים כפתור הייבוא והייצוא אפור ולא ניתן להתחיל לבצע את הייצוא או את הייבוא. היום נלמד על גורם התקלה וכמובן איך פותרים אותה.

מאת: עמרי כץ

כבר למדנו כיצד ניתן לייצא את קובץ הנתונים של תוכנת Outlook ובמדריך נוסף למדנו כיצד ניתן לייבא את קובץ הנתונים אל התוכנה. אך מה נעשה כאשר כפתור של הייבוא והייצוא אפור ולא ניתן ללחיצה?

כפתור ייבוא\ייצוא אפור

כפתור ייבוא\ייצוא אפור

התקלה נובעת מכך שהגדרות המיקום במערכת ההפעלה אינם מוגדרות בצורה תקינה ולכן מדריך זה יחולק לכמה חלקים, כל חלק יסביר כיצד ניתן לפתור את התקלה במערכות ההפעלה השונות.

Windows XP- שלבים 1 עד 5
Windows Vista/7- שלבים 6 עד 11
Windows 8/8.1 – שלבים 12 עד


Windows XP

בכדי לפתור את התקלה תוכלו לעבוד על פי ההנחיות הבאות:

1. בשולחן העבודה, לחצו על כפתור ה-התחל ובחרו ב-לוח הבקרה.

בשולחן העבודה, לחצו על כפתור ה-התחל ובחרו ב-לוח הבקרה.

2. בלוח הבקרה, בחרו ב-אפשרויות אזור ושפה.

בלוח הבקרה, בחרו ב-אפשרויות אזור ושפה.

3. בחלון שיופיע מולכם, עברו ללשונית מתקדם.

בחלון שיופיע מולכם, עברו ללשונית מתקדם.

4.בלשונית מתקדם, בחרו ב-עברית מבין השפות המופיעות ברשימה הנגללת ולחצו על אישור לאחר מכן.

בלשונית מתקדם, בחרו ב-עברית מבין השפות המופיעות ברשימה הנגללת ולחצו על אישור לאחר מכן

5. כעת תתבקשו להפעיל מחדש את המחשב על מנת להחל את ההגדרות.
לאחר ההפעלה מחדש בדקו אם ניתן ללחוץ על ייצוא\ייבוא.


Windows Vista/7

בכדי לפתור את התקלה תוכלו לעבוד על פי ההנחיות הבאות:

6. בשולחן העבודה, לחצו על כפתור ה-התחל ובחרו ב-לוח הבקרה.

בשולחן העבודה, לחצו על כפתור ה-התחל ובחרו ב-לוח הבקרה.

7. בלוח הבקרה בחרו ב-אזור ושפה וודאו שתחת השורה הצג לפי:  בחלקו העליון של המסך.

בלוח הבקרה בחרו ב-אזור ושפה וודאו שתחת השורה הצג לפי:  בחלקו העליון של המסך.

8. בחלון שיופיע מולכם עברו ללשונית ניהולי.

בחלון שיופיע מולכם עברו ללשונית ניהולי.

9. בלשונית זו, לחצו על שינוי אזור המערכת.

בלשונית זו, לחצו על שינוי אזור המערכת.

10. בתפריט שיפתח כעת, בחרו ב-עברית מהרשימה הנגללת ולחצו על אישור פעמיים.

בתפריט שיפתח כעת, בחרו ב-עברית מהרשימה הנגללת ולחצו על אישור פעמיים.

11. על מנת שההגדרות יכנסו לתוקף תתבקשו להפעיל מחדש את המחשב.
לאחר הפעלת המחשב מחדש בדקו אם התקלה נפתרה.


Windows 8/8.1

בכדי לאפשר את ייבוא וייצוא בתוכנת Outlook, תוכלו לפעול על פי השלבים הבאים:

12. פתחו את לוח הבקרה, על ידי לחיצה על צירוף המקשים, כפתור Windows ביחד עם מקש ה-X. בתפריט שיפתח בחרו בל-לוח הבקרה.

פתחו את לוח הבקרה, על ידי לחיצה על צירוף המקשים, כפתור Windows ביחד עם מקש ה-X. בתפריט שיפתח בחרו בל-לוח הבקרה.

13. בלוח הבקרה, בחרו ב-אזור.

במסך שהופיע מולכם, עברו ללשונית ניהולי.

14. במסך שהופיע מולכם, עברו ללשונית ניהולי.

במסך שהופיע מולכם, עברו ללשונית ניהולי.

15. בלשונית זו, לחצו על שינוי אזור המערכת.

בלשונית זו, לחצו על שינוי אזור המערכת.

16. בתפריט שיפתח כעת, בחרו ב-עברית מהרשימה הנגללת ולחצו על אישור פעמיים.

בתפריט שיפתח כעת, בחרו ב-עברית מהרשימה הנגללת ולחצו על אישור פעמיים.

17. על מנת שההגדרות יכנסו לתוקף תתבקשו להפעיל מחדש את המחשב.
לאחר הפעלת המחשב מחדש בדקו אם התקלה נפתרה.

עד כאן להיום, כעת תוכלו לגבות את כל המידע שלכם!


נתקלתם בתקלה בעת ביצוע המדריך ? לא הצלחתם להגיע לתוצאה המבוקשת ? מעוניינים במדריך על נושא כלשהו שלא קיים בבלוג או סתם לשוחח איתנו ? הגיבו עכשיו במערכת התגובות כאן בבלוג, קפצו לבקר אותנו בעמוד ה Facebook שלנו , בערוץ ה YouTube או במערכת MSA והישארו מעודכנים על ידי הצטרפות RSS שלנו !

Good Times

עמרי

אהבתם? שתפו...Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Share on LinkedInTweet about this on Twitter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *